Podatak da kratkoročna memorija jednog korisnika može da upamti pet do devet stvari odjednom, određuje da listu stavki u meniju za navigaciju treba prilagoditi toj činjenici.80% efekata proizlazi iz 20% uzroka. Potrebno je identifikovati 20% posjetilaca koji donose 80% od prodaje i uraditi neka poboljšanja za njih.Posjetioce web stranica zamara i smetaju im baneri i sve što podsjeća na njih. Napadne detalje na stranici treba pojednostaviti, a banere uklopiti u ostatak stranice. Potrudite se da ne otjerate posjetioce. Tri klika su dovoljna za sve što se nalazi na jednoj stranici. Posjetioci, kada dođu na stranicu, traže informaciju. Obično pročitaju par redova, skroluju prema dole tražeći ključne riječi, a potom napuste stranicu. Primjenite obrnuti slijed, na prvo mjesto stavite sadržaj, bitne informacije i poruke. Isto vrijedi i za dizajn. Vrh stranice je rezervisan za privlačenje pažnje. Od toga zavisi da li će se dizajn dopasti posjetiocu ili ne. |
Ako se stranica ne učitava brzo, to može biti veliki problem. Većina posjetilaca očekuje da se stranica učita za dvije sekunde ili kraće. Ako brzina nije zavidna idu dalje. Prihvatite da su posjetioci veoma nestrpljivi. Korisnici interneta ne žele puno da misle, iz tog razloga dizajn stranice treba prilagoditi tome. Meni treba da je na vrhu i na dnu stranice. Dodatne informativne ikonice i opisi neće biti višak. Sve učinite da navigacija zahtijeva što manje naprezanja moždanih vijuga, kako bi se maksimalna pažnja usmjerila na poruke koje želite prenijeti. Najvažniji elementi bi se trebali nalaziti na gornjem lijevom dijelu stranice. Taj dio stranice privlači najveću pažnju, dok je donji desni ugao stranice najmanje privlačan. Prilagodite web stranicu mobilnim uređajima. Pretraživanje preko mobilnih uređaja je veće od broja pretraživanja preko desktop računara. Najbolje je da prvo krenete s mobilnom verzijom, a kasnije je proširite na desktop uređaje. U novije vrijeme bitan detalj može biti i veliki video na vrhu naslovnice. Video je veoma popularan i utiče na više osjeta od drugih medija. Prilagodite se vremenu, idite u korak sa promjenama. |