IZVUCITE MAKSIMUM IZ SVOJE INTERNET PREZENTACIJE
Naša filozofija, naš način razmišljanja, uvijek nas potiče da mislimo o tome kako da vaš web site najbolje doprinese vašem uspjehu. Zbog toga je naš fokus na vašim ciljnim skupinama. Vaši kupci ili partneri naši su stvarni klijenti. Kroz sve što radimo mi ih nastojimo ohrabriti da kupe vaše proizvode ili usluge, da stupe u kontakt sa vama i uspostave saradnju. Da bi se stiglo do takvih rezultata dobro je držati se nekoliko pravila i principa...
PLANIRANJE
Ne može se tek tako "uskočiti" u projekat. Mada se čini jednostavnim postizanje vrhunskih i ekonomski isplativih rezultata postiže se tek uz ozbiljnu analizu i kvalitetno planiranje.
PRODUKCIJA
Mada se čini da web prezentaciju može napraviti svako, ozbiljno i vrhunsko (ne nužno i skupo) rješenje mora biti proizvedeno po najvišim standardima kvaliteta. Neke su stvari, sa druge strane, previše komplikovane za lošeg izvođača.
LANSIRANJE
Tek kada se objavi, vaša nova web stranica će pokazati svoj puni kapacitet, sve svoje prednosti i mane. Zato smo pripremili niz opcija za održavanje kroz koje se prezentacija naknadno može "korigovati" s ciljem postizanja još boljih rezultata.
KREATIVNOST
Nije lako iskočiti iz mase i diferencirati svoju ponudu u moru sličnih ponuđača. Šta god bio osnov vaše prednosti, kreativno predstavljanje te prednosti najvažniji je aspekt prezentiranja ponude.
RESPONSIVE
Web prezentacijama pristupa se sa sve većeg broja sve raznovrsnijih uređaja. Zbog toga moderne prezentacije naginju potpunoj jednostavnosti. Mi svojim klijentima nudimo brojne opcije kojima se postiže odličan rezultat na svim uređajima.
OPTIMIZACIJA
Google i pozicija na Google-u postali su mjera uspjeha i polje na kojem se biju gotovo sve online bitke. SEO optimizacija ključno je oružije u toj borbi. Pokušaji da se igra nepošteno teško se sankcionišu. Zato smo mi u DWS-u naučili poštene trikove za pošten uspjeh.
PREKO 400 WEB PREZENTACIJA JE IZA NAS.
ISPOD SE NALAZI NEKOLIKO ZANIMLJIVIH PRIMJERA IZ KOJIH SE MOGU VIDJETI DIZAJNERSKI I FUNKCIONALNI DOMETI DWS STUDIJA
01 - AVP RIJEKE SAVE
Brojnim javnim ustanovama javnost ne vjeruje da zaista rade dobar i ozbiljan posao. Kako Agencija za vodno područje rijeke Save spada u red onih koje odgovorno obavljaju svoj zadatak pomoću ove prezentacije nastojali su približiti aktivnost organizacije širem krugu ljudi. Pored ovoga PR služba AVP Sava željela je educirati i informisati građanstvo o bitnim pitanjima uz istovremeno plasiranje informacija namijenjenih stručnoj zajednici.
Imajući sve ovo u vidu razvili smo, u skladu sa vrstom organizacije, klasično dizajnirano rješenje koje obiluje brojnim aktivnim sadržajima poput prikupljanja i izvještavanja o vodostajima u slivu rijeke Save, sistema za automatsko obavještavanja o graničnim vrijednostima i ugroženosti od poplava, dnevno ažurnog izvještavanja o izdatim i odbijenim zahtjevima za izdavanje vodnih akata i sl.
Kroz web stranicu su prezentirane brojne aktivnosti na izgradnji nasipa, mjernih stanica i drugih zahvata koje Agencija provodi, a brojni su i edukacioni materijali poput dva stripa o vodama i slično. Uz punu social networking integraciju, youtube kanal i blog sistem kroz koji se obrađuju veoma zanimljive teme brojni posjetioci ove web stranice imaju mnogo toga za pročitati i saznati.
02 - WARBY GOALKEEPER GLOVES
Online trgovina u svijetu je već odavno uobičajena pojava. Udio online trgovine u trgovačkim tokovima globalne ekonomije je u stalnom porastu pa je online trgovina postala nezaobilazan dio prodaje razvijenih kompanija.
Britanski Warby GK, jedan od većih britanskih proizvođača rukavica za golmane, obratio nam se s namjerom da u kreativnom procesu zajednički kreiramo kvalitetnu web prodavnicu i da kroz odgovarajući online marketing plan povećamo ukupnu prodaju.
Proizvedeno rješenje pravo je umjetničko djelo koje, osim dopadljivog dizajna, beskrajnih mogućnosti kombinovanja proizvoda, korištenja potrošačkih kupona za popuste ima i poseban dio web site-a sa posebnim, nižim cijenama za partnere i stalne kupce. Potpuno automatizovano procesiranje kartica i poluautomatizovan sistem spojen na backend klijenta još su neke od osobina ovog web shopa koji je mnogo više od uobičajenih bazičnih web prodavnica kakve, odskora, ni kod nas nisu rjetkost.
03 - MAGAZINE PRODUCTION
Ne želimo običan web site, želimo web site koji će podsjećati na klupsku atmosferu u kojoj ljudi čitaju magazine koje mi pravimo i štampamo. Ovim rječima je Dean Cook, Managing Direktor kompanije Magazine Production, zatražio redizajn postojećeg web site koji nije više zadovoljavao potrebe kompanije.
Dizajn ovog web site-a je ključni element koji je cijelo vrijeme razvoja stranice bio u fokusu. Iako u tehnološkom smislu ova prezentacija nije posebno zahtjevna, ipak uključuje neke zanimljive tehnološke elemente poput časopisa koji se automatski dodaju i slažu na police na naslovnoj stranici i to bez intervencije bilo kakve stručne osobe. U stranicu se vuku i sadržaji sa Facebook-a i Twittera, dok je izuzetno zanimljiva blog sekcija zadužena za razlog za ponovnu posjetu.
04 - EVROPSKA UNIJA U
BOSNI I HERCEGOVINI
Nekada je posebno teško grafički dočarati namjere i svrhu neke organizacije ili kompanije. Nekada je neophodno unijeti vedrinu u prezentiranje, a istovremeno zadržati i ozbiljnost i formu koju nalažu propisi.
Prezentacije Evropske unije u BiH dobar je primjer. Iako postoje jasna pravila za prezentiranje, PR služba EU dala je obavezujuću instrukciju da ne želi suhoparan, klasični web site kao uvodni web site za ostale web prezentacije EU organizacija prisutnih u BiH. Sa druge strane, jasno je rečeno da prezentacija ne smije biti ni previše neformalna.
Pri samom dizajnu prezentacije naša namjera je bila da se jasno pokaže veza između Evrope i Bosne i Hercegovine, da se ta veza na dopadljiv način grafički prezentira, a da se ispuni i stvarna svrha prezentacije da se kroz ovaj mali web portal omogući pristup svim relevantnim organizacijama i informacijama. Iako malen, ovaj je projekat u kunceptualnom smislu bio vrlo ozbiljan i zahtjevan, posebno uzmu li se u obzir sva pravila EU o načinu predstavljanja i prezentiranja te knjiga standarda Unije.
05 - KCUS
Klinički centar Univerziteta u Sarajevu najveća je medicinska ustanova sa bogatom historijom i brojnim sadržajima te informacijama o kojima javnost treba kontinuirano biti informisana. Svrha ove prezentacije je i da pruži jasnu sliku o aktivnostima Centra te da pruži upute pacijentima o mjestima i lokacijama objekata na kojima mogu obaviti potrebne preglede.
Pristupajući razvoju ovog projekta vodilo se računa o potrebama pacijenata, medicinske zajednice, a sistem za održavanje prezentacije kreiran je tako da i pored izuzetne kompleksnosti i veličine prezentacije uposleni u press centru KCUS-a sami rade na proširenju i dopunama sistema.
Prezentacija pojedinačno predstavlja svaku kliniku, pruža osnovne informacije o klinikama, pregledima, radnom vremenu, ključnom osoblju i slično. Kroz prezentaciju je moguće pogledati i naučna dostignuća zaposlenih u KCUS-u te pomoću interaktivne mape tačno locirati kliniku koju tražite. Na prezentaciji možete pronaći i sekciju često postavljanih pitanja (FAQ) te pogledati Vodič za pacijente. Mada to izvana možda i nije posebno jasno vidljivo, riječ je o tehnološki veoma naprednom konceptu.
PLATFORMA I DIZAJN KOJI ODGOVARAJU VAMA
Mi svoj posao doživljavamo ozbiljno. Znamo da i vi svoj doživljavate isto tako i stoga iskreno vjerujemo da vi najčešće znate šta je za vas najbolje. Ipak, mi svoje klijente uvijek savjetujemo i upoznajemo sa novim tokovima, pravilima, principima i trendovima kako bi postignuti rezultati bili što bolji. Uvijek svoje klijente upozoravamo da vode računa o onima kojima je prezentacija namijenjena, te im skrećemo pažnju da prezentacija treba da daje vjernu sliku korporativne kulture koja iza te slike stoji. Ne priliči svakoj organizaciji svaki dizajn, niti svaka organizacija treba istu tehnološku platformu. Ispod se nalazi galerija u kojoj su predstavljeni još neki radovi koje potpisuje naš studio.