Vjerovatno najčešća i najviše puta ponovljena greška u eksploataciji web prezentacija je potpuno ignorisanje fotografije kao nosivog elementa dizajna internet prezentacije i uopšte ključnog vizuelnog elementa pri plasiranju informacija. Svojim klijentima često skrećemo pažnju da mogu imati perfektan dizajn ali ukoliko on nije praćen kvalitetnim i dobro osmišljenim fotografijama, izgubit će na kvaliteti i samim tim bez sumnje neće postići rezultate koji se očekuju.Šta treba znati o fotografiji i koje su najčešće greške koje smo primjetili? Fotografija je nauka za sebe. Možete imati
najbolji profesionalni DSLR aparat sa objektivom koji košta hiljade maraka,
deset različitih filtera i ipak ne postoji garancija da ćete ikada, u svom
životu, uslikati i jednu jedinu fotografiju koja bi mogla biti smatrana
vrhunskom, profesionalnom fotografijom. Zašto? |
Fotografije koje dobijamo često prikazuju suviše elemenata pa ih je veoma teško propratiti marketinškim porukama. Fotografije su često potpuno mrtve, tj bez ikakve dinamike i ikakvog pokreta. Da se razumijemo, slika ne mora imati ljude na sebi niti je neophodno da ona prikazuje stvarni pokret ali ona nikada ne smije biti dosadna i u njoj se mora „osjetiti" pokret i smisao. Kod fotografija eksterijera posebno je veliki problem tzv „pregoreno nebo". To su one slike kod kojih izgleda kao da nema neba jer je ono gotovo bijelo zbog niza faktora od kojih je najvažniji položaj i odnos leće i sunca. Postoji još mnogo grešaka koje prate profesionalnu fotografiju u Bosni i Hercegovini. Iako sami nismo profesionalci kad je u pitanju fotografija, veoma dobro znamo šta je sa stanovišta upotrebe fotografije pogubno i zbog čega ona, na žalost, postaje neupotrebljiva. Da bi bila korisna fotografija mora biti precizna i jednostavna, mora pričati jasnu priču i treba potpuno pratiti sadržaj uz koji je prezentirana. U suprotnom je realno moguće da će kvalitet vaše prezentacije znatno opasti i ona s vremenom umjesto pozitivnog može postići negativan efekat. |