U svaku godinu ulazimo sa naznakama da će nešto postati trend i „uvući" se u naš život. Trendovi se nameću spontano i postaju nešto prirodno i svakodnevno.Što se tiče web dizajna ove godine fokus
je na minimalizmu, minimum informacija, jednostavan „poziv na akciju" i
kratki tekstovi. To je stari novi trend. Danas niko nema vremena za
dugo čitanje. Ravni, pljosnati dizajn ostaje ali objekti dobijaju sjenku i kitnjaste detalje. Oni sa manje iskustva rekli bi da jedni trendovi zamjenjuju druge. Oni sa malo više iskustva rekli bi da se moda ponavlja. Progresivniji izgled ipak je ustuknuo pred funkcionalnošću pa se vraćamo na klasični meni ili „navigation bar", što omogućuje lako snalaženje na sajtovima sa mnogo informacija. Stranice su jednostavnije i čistije, minimalizam prelazi na novi nivo. Tipografija je u centru pažnje. Razigrani i šareni fontovi se sve ozbiljnije koriste umjesto slika na web stranicama i mobilnim uređajima. Popularne su varijacije tipografije na sajtu. Koriste se različiti fontovi za npr. glagole ili imenice što, barem stručnjaci tako tvrde, ostavlja bolji utisak na ljude. Tipografija je ove godine ključni igrač. Diskretni video zapis se sve češće koristi kao pozadina. Tako se brzo i efektno prenose poruke posjetiocima i stiče njihovo povjerenje. |
Dizajn treba biti kreativan i živopisan, meni i zaglavlja sad su široka, smjela i odmah pokazuju svrhu stranice. Sinemagrafi, odnosno pokretne fotografije, postati će jedan od najvažnijih trendova u web dizajnu. Animacije u web dizajnu će se koristiti sa razlogom. Web sajt treba da bude živ, ali ne animirano živ, već diskretno oživljen sitnim elementima.. Boje koje će se koristiti su neklasične, fluorescentne ili mliječne. Šarenilo u svim oblicima „zapljusnut" će web stranice. To već imamo na ekranima pametnih telefona. Nešto novo, a staro su i ručno crtane ilustracije. One trebaju biti osvježenje u vještačkom, digitalnom svijetu. Nepravilne figure, pa čak i modifikovane, stilizovane „greške" davat će vlastiti pečat modernim stranicama. Da li će svi ovi trendovi zaživjeti, ili će neki novi biti u centru pažnje, vrijeme će pokazati. Jedna je stvar iz naše perspektive posebno bitna, koliko će naših, balkanskih, bosanskih ili međunarodnih klijenata sa uvriježenim korporativnim načinom razmišljanja biti raspoloženo da nove trendove i primijeni? Nismo baš potpuno uvjereni da će više od 20-30% svih ovogodišnjih trendova naći svoje mjesto u srcima menadžera i direktora marketinga. Možda je tako i dobro jer trendovi su tu da se pojave i nestanu. |